perjantai 21. maaliskuuta 2014

Haaveilua

Miä käyn säännöllisesti tsekkaamassa ton hevostalli.net -sivuston ja sieltä annetaan vuokralle -osion. Jonain päivänä oon niin hyvä ratsastaja, että voin itsenäisesti ratsastaa kentällä ja maastossa. Laukata hulluna pitkin peltoja ja hypätä metsässä kaatuneiden puunrunkojen yli. Ratsastaa meren rannalla tuulen tuivertaessa tukkaa ja suolapisaroiden pärskyessä kasvoille. Ja makoilla kesäkukkapellolla heinä suussa hevosen laiduntaessa. Aaah, miä niin nään itteni noissa tilanteissa. Mutta se päivä ei oo vielä lähelläkään. Se päivä on joskus.

Unelmointia ei pidä koskaan lopettaa. Ei siinäkään vaiheessa, kun joku unelma toteutuu. Nyt saan toteuttaa lapsuudenaikaista haavetta. Olen päässyt ratsastamaan. Unelmat ei loppunu kuitenkaan siihen, ne vaan kasvaa isommiksi. Haluan tulla paremmaksi ratsastajaksi. Semmoiseksi, joka osaa kevyillä avuilla pyytää hevoselta erinäisiä asioita. Haluan tulla niin hyväksi ratsastajaksi, että tuo 600 kiloinen saaliseläin kunnioittaa minua, koska olen johdonmukainen ja luotettava. Ei pelkää vaan kunnioittaa.

Ihan ikiomaa hevosta en kuitenkaan mieti. Ei meikäläisellä ois varaa ylläpitää sitä, ellen voita lotossa :D Ja sit jos joskus voitan oikeesti lotossa ihan hitokseen rahaa, niin todellakin haluan ostaa maalaistalon ja tallin ja sinne pari heposta, joilla mun kaverit saa ratsastaa ihan ilmatteeks! Nii! Ja sit miä vaan laukkaan joka päivä ja rapsuttelen mun ystäviä :)

Loppuun pari netistä bongattua kuvaa, jotka kosketti. Jatketaan haaveilua itsekukin <3






 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi vapaasti ja anna mulle vinkkejä!