lauantai 26. huhtikuuta 2014

Byysat

Miä haluun uuet ratsastusbyysat! Nää mun nykyiset ja ainokaiset on ihan HIR-VEET! Kato vaikka täältä! Yööök. Miä ehkä kuolen, jos joudun laittaa noi vielä joskus eli huomenna jalkaan. Haluun uudet, hienot, makeet, kokopaikkaset ja matalalla vyötäröllä olevat housut. Nythetitännemullejustiinsa!!!!!

Kattelin mun kuvia ja totesin, että noitten karseitten housujen on pakko vaikeuttaa mun ratsastusta, koska haarat roikkuu. Niissä on siis korkee vyötärö, mutta se ei pysy siellä korkeella vaan valahtaa lantiolle ja sitte toi haaruskin valahtaa polviin. Ei kiva. Kattokaa, vaikka!




Ihan järkkyä! Haaruset roikkuu istuessakin! YÖÖÖK! Saako jo oksentaa?

Huomenna meen niin farkut jalassa tunnille. Oon kuullu puolesta ja vastaan kommentteja, mutta meinaan kokeilla. Antakaapas työ vinkkejä hyvistä kokopaikkasista ratsastushousuista, jotka ei maksa miljoonaa.

2 kommenttia:

  1. Mää bongasin tän sun blogin tuolta toisesta blogista! Mutta vinkkinä ainaki tähän housuongelmaan, meiän paikallisesta Argimarketista tekee joskus löytöjä, housuja usein jopa -50% alella. Tosin ite oon vaan yhet ostanu, ja uusien osto ois eesä. Se tämä harrastus saa ihmisen vähä kapenemaan ja housut roikkumaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti vinkistä! Pitääpä lähtä käymään Agrimarketissa. Kapenemista on näköjään tapahtunu vuodesta 2010, jolloin oon housut hankkinu. Ehkä jo aikakin vaihtaa :D

      Poista

Kommentoi vapaasti ja anna mulle vinkkejä!