torstai 24. heinäkuuta 2014

Iltalenkki


Nyt on jo parempi fiilis. Eilen illalla kävin Salama-neidin kanssa maastolenkillä. Mentiin ihan käyntiä koko matka, koska a) maastot on mulle täysin vieraat, b) hevonen on mulle vielä vieras ja c) oli niin pirun kuuma. Saimme onneksi oppaiksemme Salaman omistajan Tanjan ja suomenhevosruuna Ferdin. He menivät kärryillä ja minä Salaman kanssa siis ratsain.

Oli ihanaa rupatella mukavia ja samalla kuitenkin keskittyä ratsastamiseen. Salama on kova menijä, mulla tulee siitä heti mieleen Veikko, jolla oon jonkin verran ratsastanu Hepolassa. Vähän sai siis hidastella menoa ja oli varmasti Salamallekin hyvä huomata, että minä määrään tahdin. Kyllä teki hyvää kolahtaneelle itsetunnolle, kun lenkki meni hyvin. Ehkä miä sittenkin osaan jotain ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi vapaasti ja anna mulle vinkkejä!