maanantai 14. heinäkuuta 2014

Jänniä aikoja


Iiiiiik! Jännittää ja oon niiiiin innoissani! Meen tällä viikolla kattomaan yhtä suomenhevostammaa liikuteltavakseni. Laitoin viimenään ite itestäni ilmotuksen eräälle facebook -palstalle, koska en enää malttanu oottaa, että sopiva ilmotus tulis kohalle.

Tää mun hevoshulluus on lähteny vähän muutenkin hanskasta. Maiju perkele on liittäny mut kaikenmaailman hevospalstoille juurikin tuolla facebookissa ja miä en nykyään mitään muuta teekään, kun selaan niitä ja haaveilen omasta hevosesta! Niinpä niin, tähän on siis tultu! Muistan vielä, kun joskus alkuaikoina kirjotin tänne blogiinkin, etten halua omaa hevosta, koska vastuu on niin suuri ja rahakysymyskin se on. Mutta mistä lie sydämeen on hiipinyt ajatus ihan ikiomasta suomenhevosesta <3 Ja nimenomaan suomenhevosesta. Miä oon siihen rotuun ihan rakastunu korviani myöten.

Noh, elkää peljätkö, ei mulla oo semmosia summia taskussa, ettäkö meidän perheessä kohta ois nelijalkanen, mutta haaveiluahan saa harrastaa. Tosin, onhan meillä toi ukon moottoripyörä, jonka voisin salaa myydä :D

2 kommenttia:

  1. Ihanaa Riikka :D! Pitäähän elämässä unelmia&tavoitteita olla ja siks toisiks niinku jo aiemmin sanoin: hevonen ois motskaria PALJON ympäristöystävällisempi hankinta perheeseen ;)! Nyt vaan harjotellaan ahkerasti ja ehkä jonain päivänä... ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin hevonen ois motskaria ympäristöystävällisempi :) Aletaas suunnittelee sitä tallia :D

      Poista

Kommentoi vapaasti ja anna mulle vinkkejä!