lauantai 4. lokakuuta 2014

Luottamus

Olin tänään maastoilemassa Salamalla. Seuraksemme saatiin Hanna ja Ferdi. Tehtiin reilu tunnin lenkki pitkin metsiä ja metsäteitä. Lenkki oli toivomuksestani rauhallinen. Muutama hyvä ravipätkä otettiin ja kaikki meni hienosti! Salama vaan on niin <3 vaikka se osaa ollakin välillä aika tamma.

Hannan kanssa turistiin kaiken maailman juttuja. Pari kertaa huomasin, että Hanna ratsastaa ilman käsiä! Tai ilman ohjia pikemminkin. Se vaan levitteli käsiään sivuille ja ohjat oli hevosen kaulalla. Miä olin aika mykistyny ja mainitsinkin asiasta. Hanna kerto, ettei näin voi tehä kaikkien hevosten kanssa, eipä tietenkään. Mutta se luottamus, mikä niillä kahdella oli toisiinsa oli makeeta. Hevonen meni rauhallisesti eteenpäin eikä ollut moksiskaan, että toisessa päässä ei olekaan ketään.

Miä oon kateellinen kaikille niille hevosihmisille, jotka päivittäin saa touhuta sen saman hevosen kanssa ja rakentaa sitä luottamusta. Tahtoisin niin kovasti oppia semmoisia hevosmiestaitoja ja saada hevosen luottamaan meikäläiseen täysin. Aah, siitä haaveillessa voin katella näitä tälläsia videoita Klik Miä en osaa sitä sanoiks pukea, mitä haluaisin oppia, mutta tosta videosta sen näkee aika selkeesti eli miä haluun olla jonain päivänä NOIN hyvä hevosmies. Vielä mulla on siihen matkaa. Salama ei antanu mulle tarhassa kiinni ja sit miä urpo puin sen takasuojat väärin päin :D

Tallin tarhat on niin makeita, ku ne on koivikossa.

<3

Anna pusu!

En anna, mut voin maistaa vähä sun takkia :D

Rakastavaiset siellä toisiaan halittelee <3 Tais olla Jepellä jo ikävä, kun Salama kävi lenkillä.

Salama ja Jeppe

Onks tukka hyvin Salama? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi vapaasti ja anna mulle vinkkejä!