lauantai 22. marraskuuta 2014

Talvinen kuvahaaste



Tän viikon blogihaasteena on kertoa, mikä on parasta talvessa. Lisäksi postaukseen pitää lisätä vähintään 5 ihanaa talvikuvaa. Ohjeet osallistumiseen löytyy TÄSTÄ.

Miähän oon semmonen superpalelija, että vetelen syyskuussa jo villahousuja jalkaan. Eniten vilua aiheuttaa sateet, viima, kosteus ja pimeys. Kun päästään pakkaslukemiin, alan pärjätä. Eilen tänne meille Kotkaan satoi ensilumi <3 Maisema ja mieli muuttui välittömästi. Talvessa siis ehdottomasti parasta on lumi! Ja joulu!

Hevostelua oon harrastanu yhteensä nyt semmoset puoltoista vuotta. Tää on nyt kolmas talvi, mikä starttaa. Enemmän oon siis ollu hepon selässä talvisaikaan kuin muina vuodenaikoina, mutta kuvia ei juurikaan ole menneiltä talvilta. En oo päässy vielä koskaan kokeilemaan hankilaukkaa, mut voisin veikata, että se ois niin siistii! Ja rekiajelu, sitäkin haluaisin kokeilla. Hiihtoratsastamaan oon päässy kerran. Se oli lystikästä.

Kertokoon kuvat enemmän, mikä mun mielestä on talvessa parasta.

Ensimmäiset pikkupakkaset. Talvi on tulossa. Ilma on raikas ja vaikkei lunta vielä ole, jää ritisee kengän alla. Luonto on kaunis.

Villasukat, kuppi kuumaa ja Disneyn klassikot.

Lasten into ja malttamattomuus. Joulun odotus. Mökistä on joku käyny omin lupineen pöllimässä seinän.

Pipot!

Aikaa maastakäsittelyharjoituksille. Muina vuodenaikoina sitä pitää vaan päästä baanalle, mutta talvisaikaan rauhoittuu mielellään rakentamaan lujempaa luottamusta.

Pulkkamäki!

Talvi tuo asioihin uutta perspektiiviä. Jäätynyt koirankakka keskellä polkua on maailman ihme :D

Lopuksi haastan mukaan Mariannen http://kodinsielu.blogspot.fi/, vaikkei heppabloggailija ookaan, mutta haluan nähdä hänen ihania talvikuviaan :)

2 kommenttia:

  1. Voi kiitos haasteesta! Toteutan sen ensi postauksessa...Aivan ihania talvikuvia sinulla!

    VastaaPoista

Kommentoi vapaasti ja anna mulle vinkkejä!