maanantai 8. joulukuuta 2014

Ensimmäistä kertaa ajamassa

Viime postauksesta onkin aikaa. Tää mun opiskelujuttu ja sen pähkäily on vieny multa kaikki voimat, enkä oo jaksanu kirjotella. Mutta nyt viimein tulee taas juttua!

Kerroin edellisessä postauksessa, että pääsen kokeilemaan jotain uutta. Se uusi juttu oli ajaminen. En oo koskaan aiemmin edes istunu kärryjen kyydissä ja nyt pääsin opettelemaan valjastusta, istumaan kyydissä ja olemaan jopa ohjissa hetken :) Ihan mieletön juttu!

Pääsin ajo-oppiin Salaman kotitallille. Heli opasti valjastuksen ja sitten eikun kyytiin. Oli muuten aika hurjaa. Ihmettelinkin, miten vauhti tuntuu paljon kovemmalta kärryjen kyydissä. Mulle kerrottiin, että Salama meneekin paljon kovempaa ajettaessa. Hehe, niinpä tietysti :) Onneksi mulla oli kypäräkamera päällä ja sainkin mukavaa videopätkää. Editoin siittä teille tuommosen reilun neljän minuutin pläjäyksen. Olkaapa hyvä ja nauttikaa kyydistä!




P.s. Jos ois ollu enempi lunta, niin oisin voinu kuvata mun jättämiä ajojälkiä. Oli meinaan semmosta kiemuraa, että ois voinu luulla kuskin olevan päissään :D

2 kommenttia:

Kommentoi vapaasti ja anna mulle vinkkejä!